Sunday, April 13, 2014

Stjerner 3


Her er kort nr 3 til Ett Trykks stjerneutfordring.





Denne gangen ble det et enkelt one layer card.
Jeg liker så godt å stemple på kraftkartong og fargelegge med
fargeblyanter, jeg synes det passer så godt til enkle kort,
og jeg synes fargene kommer så godt frem.

Jeg har brukt Gorjuss girls stempel, og fargelagt med Faber-Castell Classic Colorpencils.
Teksten er fra Kreativ Hobby. 
Har også brukt stjernedie fra QuicKutz.

Ser nå at jeg har glemt å fargelegge stjernene på skoene hennes, men de skal bli hvite,
akkurat som stjernene på kjolen hennes. ;)


Takk for besøket! :)

3 comments:

Irene said...

WOW - for en farglegging! Og et stilig kort. Du er jammen produktiv, mange kort på kort tid.

God påske til deg og dine!

Ruth said...

Tusen takk, Irene!
God påske til deg også! :)

MonaV said...

Koselig kort. Takk for at du deltar på Trykkpressa denne måneden.