Tuesday, March 31, 2009

New Anya card ♥

I've made a new card using my Miss Anya stamp. ♥











I painted Miss Anya with Distress reinkers.
The tag is stamped with an ornamental stamp from Panduro and heat embossed with white embossing powder. I then painted it with some pink paint. When the paint was dry, I added some distress ink around the edges.

The text "Til konfirmanten" is from Kort i hodet.

On the inside I made a small pocket to put money in. The text on the pocket is from Kreativ Hobby. The lovely lace is from Papirloftet. ♥
I used a stamp from Fancy Pants to make the heat embossing behind the pocket.


Thanks for looking! :)

5 comments:

Aud said...

Åhhh, så fantastisk flott og lekkert dette kortet ble!♥♥♥ Nydelige detaljer!

Jeg fikk disse Miss Anya i forrige uke, har ikke hatt tid å prøve dem ennå, men det klør i fingrene...
De passer kjempefint til konf.kort, skal lage noen jeg også, takk for herlig inspirasjon! =0)

Klem,
Aud

Daniel August said...

WOW!!

Dritstilig kort!

Digget skrivefeltet inni kortet, kan kanskje ha noe med at jeg digger den Label One fra Spellbinders. :P

Mvh
Daniel

Kortgleder said...

Nydelig kort, Ruth. Nå har jeg lagt ut kortene du laget som gjestedesigner hos meg. Tusen takk for nydelig bidrag.

Ruth said...

Tusen takk skal dere ha! ♥

Setter stor pris på sånne koselige tilbakemeldinger! :)

Kortgleder, tusen takk selv, for muligheten jeg fikk! Det var veldig morsomt å bli spurt! ( -som jeg sikkert har sagt et par ganger allerede! ) :D

Ruth :)

Unknown said...

Du er bare RÅFLINK, snuppa mi!!!
Ha en fin påske!!!
Superklem